Algemene verkoopsvoorwaarden

*WIE ZIJN WIJ?

Anders Getint is een winkelidee van Doekjes en Broekjes BVBA                                                                                       

Diestsestraat 153
3000 Leuven
telefoon en fax:++32(0)16/50 90 71
mailadres: info@doekjesenbroekjes.be
website: www.doekjesenbroekjes.be
BTW: BE 0898 866 534

Anders Getint vind je in Diestsestraat 148 te 3000 Leuven, 016 65 61 40

www.andersgetint.be, info@andersgetint.be

*HOE KAN JE BESTELLEN?
-ofwel
bestel je via deze site door producten aan je winkelkarretje toe te voegen !! Mogelijks verwittigen wij u de volgende werkdag per mail of telefonisch indien iets niet meer op stock is.

-ofwel stuur je ons een mailtje met hetgeen je graag zou willen
-ofwel maak je je bestelling op per fax
-ofwel geef je je keuze telefonisch door
-ofwel kom je langs in de winkel

*HOE KAN JE BETALEN?
-ofwel
via overschrijving op ons rekeningnummer
BE87 7340 2412 2794
Om te betalen vanuit Nederland of een ander euro-land heb je de volgende nummers nodig
IBAN: BE87 7340 2412 2794
BIC: KREDBEBB
-ofwel via paypal
meer info: www.paypal.be/be

*HOE ZIT HET MET DE PORTKOSTEN?
-ofwel
woon je in Belgiƫ en betaal je 5.95 euro als bijdrage in de portkosten
-ofwel woon je in Nederland en betaal je 7.50 euro
-ofwel
woon je in Duitsland en betaal je 7.50 euro
-ofwel woon je nog ergens anders en neem je best even kontakt met ons op. Dan kunnen we uitzoeken hoeveel in jouw geval de portkosten bedragen.

*KAN JE OOK KORTING KRIJGEN?
Je kan Velt-korting of EVA-korting krijgen bij je online aankopen. Je scant je lidkaart in, mailt het ons door (of stuur ons een kopie per post) en bij je pakket krijg je een kortingsbon ter waarde van 5% van je aankoopbedrag. Deze bon is een jaar geldig en kan je bij een volgende aankoop naar keuze in mindering brengen.  Je kan ons ook een mailtje sturen dat je onmiddellijk je korting wilt. We sturen je dan een antwoord met de reeds verminderde prijs die je dient te betalen.
Sorry voor deze complexe werkwijze, maar het systeem laat voorlopig niet anders toe.

*WANNEER KAN IK M'N PAKJE VERWACHTEN?
Zodra wij je betaling ontvangen hebben, sturen we je spulletjes op met de fietskoerier Vi-tes, met de Post of met het koerierbedrijf GLS (indien je pakket meer dan 2kg weegt). Konkreet betekent dit dat je je pakje normaalgezien ten laatste een week na betaling zal ontvangen. Best geef je een adres op van iemand die regelmatig thuis is. Ben je er toch niet dan hang je beste een briefje waar er bij de buren geleverd kan worden.

Let wel op: als de bestelling door de koerierdienst GLS tweemaal tevergeefs aangeboden wordt, komt de bestelling automatisch terug naar Anders Getint. Een tweede maal opsturen is op kosten van de koper!

*WAT ALS JE TOCH NIET HELEMAAL TEVREDEN BENT?

Als je de spulletjes die je bestelde toch niet wenst, dan heb je het recht om van je aankoop af te zien tot 14 kalenderdagen na de ontvangst van je goederen. Je kan dit melden per mail of per post. De spulletjes waar je niet tevreden van bent, kan je terugsturen. Dit terugsturen dient te gebeuren op eigen kosten. Je kan natuurlijk de spullen ook rechtstreeks in de winkel komen terugbrengen. Uiteraard geef je enkel ongebruikte en onbeschadigde spullen terug in de originele verpakking. We geven je het geld van de goederen terug van zodra ze in ons bezit zijn.
Wens je een vervangartikel te ontvangen? (Bv. een andere maat dan de maat die je oorspronkelijk bestelde). Dan neem je best kontakt op met ons via email (info@andersgetint.be) of telefonisch (016/65.61.40). Wij klaren dan samen met jou uit hoe we dit het beste aanpakken. De eventuele retour en nieuwe verzendkosten komen altijd ten koste van de koper.

*WIE IS VERANTWOORDELIJK?
Eens de spullen bij ons vertrokken zijn vervalt onze verantwoordelijkheid over de goederen.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor de diensten van de Post of van GLS of een externe firma die de opdracht krijgt!
Indien gewenst kunnen wij het nummer van de zending bezorgen aan de koper. De koper kan dan bij de betrokken instantie de reisroute van het verzonden product navragen en eventueel een klachtenprocedure starten.

*WAT ALS.......?
Heb je toch nog een vraag, probleem, suggestie, twijfel, ......? Aarzel niet om ons te kontakteren. We kunnen dan samen trachten een oplossing te vinden.